B2B PR: grijp de aandacht met een GROOT verhaal

Halen persberichten niets meer uit? Hier is een nieuwe strategie: maak van uw PR een GROOT verhaal en uw merk wordt weer sterk.

Al jaren voeren we PR-campagnes voor onze B2B klanten. Dus vakbladen, krantenjournalisten, onlinemedia… bespelen met persberichten moeten we kunnen, toch?

Laat ons iets bekennen: even waren onze PR-resultaten niet zoals gehoopt. Onze traditionele persberichten raakten steeds minder vaak gepubliceerd – daarin zijn we geen uitzondering.

En toen kwam de Ahaa: de tijden zijn veranderd. Dus we gingen de uitdaging aan en vonden hoe PR in B2B toch de aandacht grijpt. Met een GROOT verhaal.

Ontdek in onze presentatie

  1. Hoe het PR landschap is veranderd
  2. Hoe u verhalen vertelt die de aandacht van uw publiek grijpen
  3. In één geïntegreerde strategie
  4. Met een paar oefeningen om goed te starten


Deel uw ontdekking