Durf maakt durf: zo zet u uw klanten in beweging
Van een peperdure machine kopen tot een hele back-end vervangen. Elke dag vraagt u klanten dingen te doen die ze eigenlijk niet willen doen. Om hen te overtuigen moet u meer doen dan enkel denken. U moet durven.
You & AI: hoe Artificial Intelligence en digitale marketing hand in (robot)hand gaan
Kunstmatige intelligentie - artificial intelligence - het is al jaren een buzzword bij techliefhebbers en leken. Door de globale pandemie zijn bedrijven nog meer genoodzaakt om te shiften naar digitale tools zoals AI en Machine Learning. Welk effect heeft dit, eigenlijk?
Digitale B2B Marketing in een wereld zonder cookies
Cookies verdwijnen in 2022 en dat zorgt voor grote veranderingen bij B2B Digital Marketers. Wat zijn cookies? Wat voor impact heeft dit als ze verdwijnen? Welke strategieën kunnen we implementeren in de toekomst?
De 6 gouden regels van ABM
Wat gebeurt er wanneer 2 marketeers hun voelsprieten uitsteken bij een conferentie over ABM? Ze keren terug met een enthousiaste blik op de toekomst en 6 gouden tips, zo blijkt! Lees mee!
Duurzaamheid in B2B communicatie: 5 strategische tips
Krijgt u net als wij rillingen van de zoveelste slide met windmolens, wereldbollen of ontkiemende plantjes? Dan smult u zeker en vast van een meer strategische kijk op duurzaamheidscommunicatie. Deze aandachtspunten tillen uw B2B strategie alvast naar het volgende niveau.