BBC in vuur en vlam op B2B Marketing Ignite
Drie moedige BBC’ers durfden de reis over het kanaal aan, goed wetende dat “Yes, but not that BBC” deel zou uitmaken van elk gesprek. Gelukkig waren er meer dan genoeg inzichten die het allemaal de moeite waard maakten.
Lijdt uw merk aan merkwildgroei?
Hoe creëert u een sterke merkstrategie? De meeste B2B-bedrijven hebben te veel merken. Die wildgroei verwart klanten en belemmert uw eigen vooruitgang. Met een doordacht stukje snoeiwerk brengt u daar verandering in.
Durf maakt durf: zo zet u uw klanten in beweging
Van een peperdure machine kopen tot een hele back-end vervangen. Elke dag vraagt u klanten dingen te doen die ze eigenlijk niet willen doen. Om hen te overtuigen moet u meer doen dan enkel denken. U moet durven.
You & AI: hoe Artificial Intelligence en digitale marketing hand in (robot)hand gaan
Kunstmatige intelligentie - artificial intelligence - het is al jaren een buzzword bij techliefhebbers en leken. Door de globale pandemie zijn bedrijven nog meer genoodzaakt om te shiften naar digitale tools zoals AI en Machine Learning. Welk effect heeft dit, eigenlijk?