Club
Curiosity

Hersenspinsels, tips en lessen uit de wereld van B2B marketing, persoonlijk gebracht door de mensen die er elke dag mee bezig zijn. Leer iets nieuws vandaag, doe curieus.

begin te ontdekken
Curated

Thinking Fast, and Slow: verplichte kost voor elke marketeer

Weten hoe mensen denken is weten hoe u moet communiceren. Maak vlug kennis met het briljante werk van Daniel Kahneman.
Murmur

Lang leve uw jaarverslag!

Iedereen moet uw jaarverslag lezen. Maar om iedereen zover te krijgen, moet u wel eerst iets met dat jaarverslag dóen. (En liefst meer dan alleen maar een persberichtje uitsturen.)
Murmur

Humor binnen B2B, kan dat wel?

Heeft u er ooit aan gedacht humor te verwerken in uw campagnes? Het loont nochtans de moeite.
Murmur

Hoe verkoopt u marketing automation aan uw baas in de B2B-sector?

U bent overtuigd: marketing automation is een meerwaarde voor het bedrijf! Maar hoe krijgt u de baas mee?
Ahaa

De drie pijlers van marketing automation: leads, lead nurturing en lead scoring

Wat zijn leads? Hoe gaat u er efficiënt op in? En hoe bepaalt u wie écht de moeite waard is. Read on.
1 2 3 4 5 6