Sonic Branding: De waarde van audiogebruik in je marketingstrategie
Audio- en videogebruik in marketing bestaat al even, maar is de laatste jaren sterk toegenomen (CISCO, 2020). Verrassend genoeg zelfs méér in B2B dan in B2C (the Content Marketing Institute, 2020).
Klinkt als muziek in de oren? Lees dan zeker verder!
Moet data mijn dada zijn?
Data is belangrijk. Maar hoe zorgt u ervoor dat u niet verzuipt in een zee van cijfers en onduidelijke termen? Hier drie praktische tips
Durf maakt durf: zo zet u uw klanten in beweging
Van een peperdure machine kopen tot een hele back-end vervangen. Elke dag vraagt u klanten dingen te doen die ze eigenlijk niet willen doen. Om hen te overtuigen moet u meer doen dan enkel denken. U moet durven.
You & AI: hoe Artificial Intelligence en digitale marketing hand in (robot)hand gaan
Kunstmatige intelligentie - artificial intelligence - het is al jaren een buzzword bij techliefhebbers en leken. Door de globale pandemie zijn bedrijven nog meer genoodzaakt om te shiften naar digitale tools zoals AI en Machine Learning. Welk effect heeft dit, eigenlijk?
Digitale B2B Marketing in een wereld zonder cookies
Cookies verdwijnen in 2022 en dat zorgt voor grote veranderingen bij B2B Digital Marketers. Wat zijn cookies? Wat voor impact heeft dit als ze verdwijnen? Welke strategieën kunnen we implementeren in de toekomst?