Curated

Vondsten waar wij enthousiast van worden

Wat Taylor Swift ons kan leren over B2B-marketingtrends in 2024
Met meer dan 20.000 fans die regelmatig naar haar concerten komen, enkel en alleen om buiten het stadion te staan - een fenomeen bekend als 'Taylorgating' - overstijgt de band tussen ‘het merk Taylor’ en haar fans de stoutste dromen van de meest geprezen bedrijven.
min
Waarom elke copywriter een aantal emmers nodig heeft
Copywriters moeten op werkelijk élk moment van de dag met de zotste ideeën kunnen afkomen. Dat terwijl ze vechten tegen deadlines en een enorme portie zelfkritiek. Hoe ze deze chaos overleven en hoe ze hun zelfvertrouwen terugwinnen? Dan Nelken to the rescue!
3 min
BBC in vuur en vlam op B2B Marketing Ignite
Drie moedige BBC’ers durfden de reis over het kanaal aan, goed wetende dat “Yes, but not that BBC” deel zou uitmaken van elk gesprek. Gelukkig waren er meer dan genoeg inzichten die het allemaal de moeite waard maakten.
min
De 6 gouden regels van ABM
Wat gebeurt er wanneer 2 marketeers hun voelsprieten uitsteken bij een conferentie over ABM? Ze keren terug met een enthousiaste blik op de toekomst en 6 gouden tips, zo blijkt! Lees mee!
4 min