Murmur

Persoonlijke bedenkingen en reflecties uit de wereld van b2b marketing

Had iedereen maar een beetje Kimou Meyer in zich
Gegroet, de naam is Hanne, en dit is mijn eerste Club Curiosity blogartikel. En da’s best schaamtelijk, gezien ik intussen twee jaar copywriter ben bij BBC, en nog steeds geen eigen artikel gecopywritten heb. Hier gaan we.
min
Wat ideeën over ideeën
Ideeën afschieten doet pijn. En dat niet alleen, het berooft u ook van potentiële pareltjes. Laten we het eens hebben over ideeën en hoe we ze kunnen koesteren.
3 min
Verhalen van de Duistere Zijde
Copywriter Philip spendeerde heel wat jaren aan de duistere zijde van aankoop. Hij vertelt u graag welke lessen hij daar leerde, en meenam naar B2B.
3 min
Durf maakt durf: zo zet u uw klanten in beweging
Van een peperdure machine kopen tot een hele back-end vervangen. Elke dag vraagt u klanten dingen te doen die ze eigenlijk niet willen doen. Om hen te overtuigen moet u meer doen dan enkel denken. U moet durven.
4 min
Lang leve uw jaarverslag!
Iedereen moet uw jaarverslag lezen. Maar om iedereen zover te krijgen, moet u wel eerst iets met dat jaarverslag dóen. (En liefst meer dan alleen maar een persberichtje uitsturen.)
3 min
1 2